از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد
بهترین سایت های معتبر در زمینه های گوناگون
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 837
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

درباره ایران سی ان:

 

سایت irancn (ایران سی ان) فعالیت خود را از تیرماه 1388 با مدیریت محسن حسيني پور و با عنوان تبلیغات و كسب و كار الكترونیك و تجارت حرفه ای در اینترنت (Marketing And Systematic Business In The Internet) آغاز نمود.

 

این وب سایت در جهت پیشرفت صنعت IT در کشور، به معرفی شرکتها و وب سایتها و تبلیغات محصولات نرم افزاری و سایر محصولات و خدمات می پردازد.کسب درآمد برای کاربران و بازاریاب های اینترنتی (بهره گیری از سیستم جدید بازاریابی و سیستم کلیکی) ، تبلیغات اینترنتی سالم، شیوه های نوین افزایش ترافیک، کمک به وبمسترها جهت جذب بیننده و مشتری برای سایت خود، طبقه بندی سایتهای مفید ایرانی و دسترسی آسان به آنها از اهداف این سایت می باشد. ایران سی ان به عنوان اولین سایت کسب درامد ، تبلیغات ، تجارت و بازاریابی اصولی در اینترنت است که طرف قرارداد با شركت تجارت الكترونيك بانك پاسارگاد به شماره ثبت 202558 می باشد. این سایت در سازمان ساماندهی به ثبت رسیده و تابع قوانین ایران و شرع اسلام می باشد

بازاریابی و کسب درآمد: 

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید 5 درصد پورسانت محصول به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 2375 ریال به حساب شما افزوده می شود. یعنی اگر زیرمجموعه های کوشایی پیدا کنید بابت فعالیت آنها نیز درآمد کسب می کنید.

3. چنانچه شخصی توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت ایران سی ان وارد شده و به بخش ثبت سایت مراجعه کند و لینکی را با روش پرداخت نقدی ثبت نماید هر مبلغی به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

4. به مناسبت پاداش اعتماد و عضویت شما در ایران سی ان در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 2000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

5. به مناسبت جذب بازاریاب فعال هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 2000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

6. به مناسبت پاداش جذب بازاریاب فعال هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی يكي از زيرمجموعه هاي سطح اول شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 1000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

7. به ازای هر تبلیغ کننده که به سایت معرفی کنید 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 110,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

8. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 152,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.


درخواست واریز به حساب بانکی:

هر گاه مبلغ قابل برداشت شما به 50,000  ریال رسیده باشد، می توانید در تمامي ايام هفته با ورود به سیستم، مبلغ مورد درخواست خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر 2 روز بعد از درخواست، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. شرايط ويژه فقط در سايت ايران سي ان : هنگامي كه موجودي حساب بازارياب به حداقل مبلغ قابل برداشت مي رسد مدير سايت در اسرع وقت حتي بدون درخواست برداشت موجودي حساب را به حساب بانكي بازارياب ها واريز مي نمايد


پورسانت محصول:

درصدی از قیمت فروش محصول می باشد که به فرد بازاریاب (معرف) تعلق می گیرد. 


زیر مجموعه:

به کسی که با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاریابی عضو شود زیرمجموعه شما گفته می شود.


لینک اختصاصی:

پس از ثبت نام، لینکی به شما داده می شود که تنها متعلق به شماست. شما می توانید آن لینک را با عناوین مناسب در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و یا آن را برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید دیگران تبلیغ کنید. کسانی که توسط آن لینک به سایت وارد شوند و محصول یا محصولاتی خریداری کنند پورسانت مربوطه به حساب شما افزوده می شود و چنانچه در بخش بازاریابی ثبت نام کنند زیرمجموعه شما خواهند شد. لینک اختصاصی از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آدرس سایت irancn می باشد و بخش دوم نام کاربری شما. به عنوان مثال لینک زیر را در نظر بگیرید:

http://www.irancn.com?rgm=naser1357

naser1357 به عنوان نام کاربری و مابقی لینک، آدرس سایت ایران سی ان می باشد. هر گاه کاربری این لینک را کلیک نماید سایت ایران سی ان باز می شود.

1. اگر آن کاربر محصولی را خرید نماید، پورسانت مربوط به آن محصول به درآمد naser1357 افزوده می شود.

2. اگر آن کاربر به درج لینک با روش پرداخت نقدی در صفحه ثبت سایت بپردازد. هر مبلغی را به مدیر سایت پرداخت کند 30% آن مبلغ، به حساب naser1357 اضافه خواهد شد.

3. اگر آن کاربر در بخش بازاریابی عضو شود زیرمجموعه naser1357 خواهد شد و به ازای فعالیت وی نیز به درآمد naser1357 افزوده می شود. (در بند 2 بالا توضیح داده شد)

4. در هنگام فعال شدن حساب آن کاربر، مبلغ 2000 ريال به حسابش در سايت افزوده می شود.

5. به مناسبت جذب بازاریاب فعال اگر آن كاربر توسط بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 2000 ريال به حساب naser1357 افزوده می شود.

6. به مناسبت پاداش جذب بازاریاب فعال اگر آن كاربر توسط بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 1000 ريال به حساب فردي كه naser1357 زيرمجموعه اوست افزوده می شود.

7. اگر آن كاربر به درج بنر (بخش تبلیغات) در سایت ایران سی ان بپردازد و مبلغی را به مدیر سایت جهت درج آگهی، پرداخت کند 15% آن مبلغ ، به حساب naser1357 اضافه خواهد شد و یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال alireza افزوده می شود.

8. اگر آن کاربر در بخش افزایش ترافیک ثبت نام کند و مبلغی را به مدیر سایت جهت استفاده از سرویس افزایش ترافیک، پرداخت کند 15% آن مبلغ، به حساب naser1357 اضافه خواهد شد و یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال naser1357 افزوده می شود.


در مورد لینک های بازاریابی:

پس از ثبت نام و ورود به سیستم، لیست محصولاتی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید در جدولی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید لینک مربوط به آن محصولات را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و چنانچه سایت یا وبلاگ ندارید برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید تبلیغ کنید بدیهی است مشتریانی که توسط لینکهای بازاریابی شما به سایت ایران سی ان وارد شده و محصول یا محصولاتی را خریداری نمایند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد. شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از آن جدول برای بازاریابی انتخاب نمایید.
کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. کنار هر محصول لینکی نیز مشاهده می شود که به آن لینک بازاریابی همان محصول گفته می شود.

مثلا لینک بازاریابی زیر را در نظر بگیرید:
http://www.irancn.com?rgm=naser1357
این لینک بیانگر آن است که محصولی با کد 12 توسط یک بازاریاب با نام کاربری
naser1357 بازاریابی می شود. فرض کنید پورسانت این محصول 10% و قیمت آن 100 هزار تومان باشد، naser1357 این لینک را در اینترنت تبلیغ می کند چنانچه یک مشتری بر این لینک کلیک نماید و وارد بخش خرید آن محصول شود و در نهایت محصول را خرید نماید 10 درصد قیمت آن محصول، یعنی 10 هزار تومان به حساب naser1357 در سایت ایران سی ان افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری در آن لحظه محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم naser1357 به عنوان معرف وی ثبت خواهد شد و در صورت خرید آن محصول، پورسانت آن به Alireza تعلق می گیرد.
نکته: هر بازاریاب می تواند چندین لینک بازاریابی داشته باشد. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید. باید بررسی کنید برای چه محصولاتی بهتر می توانید بازاریابی کنید.

پس از ثبت نام اطلاعات بیشتری در مورد لینکهای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهیم.


اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید فرصت مناسبی برای تبلیغ در اختیار دارید. می توانید با درج لینک و بنر اختصاصی و کد های اختصاصی و لینکهای بازاریابی خود در سایت یا وبلاگتان با عناوین مناسب، اقدام به بازاریابی و فروش محصولات و در نتیجه کسب درآمد نمایید.


 

برای ثبت نام و شروع فعالیت اینجا کلیک کنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب: کسب درآمد , لیست سایتهای کسب درآمد , بهترین سایت برای کسب درآمد , دایان شاپ, توسط hamideh
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :